Overview
Η Trenkwalder, για λογαριασμό εταιρείας πελάτη της εμπορική εταιρεία για αντιπροσωπεία οίκου εξωτερικού, σε παιδικά είδη αναζητά υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης.
Κύρια καθήκοντα:
- Οργάνωση γραφείου – Γραμματειακή υποστήριξη
- Επικοινωνία με εταιρία εξωτερικού και πελάτες
- Διαχείριση εισερχόμενης αλληλογραφίας, παραγγελιών και λοιπών εγγράφων
- Καταχώρηση, οργάνωση και διαχείριση παραγγελιών σε excel
- Τήρηση αρχείων και στοιχείων
- Καταχώριση τιμολογίων στο σύστημα ERP (Softone e-Invoicing / Ηλεκτρονική τιμολόγηση)
- Αποστολή Παραγγελιών στα εργοστάσια, ανά χώρα παραγωγής
- Οργάνωση και αρχειοθέτηση
Απαραίτητα Προσόντα :
- Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
- Άριστη γνώση MS Office (ιδίως Outlook, excel) και χειρισμού Η/Υ
- Βασικές γνώσεις εμπορικής διαχείρισης (έκδοση τιμολογίων, εισαγωγή παραγγελιών κτλ)
- Επιθυμητή γνώση προγράμματος ERP
- Καλή γνώση εμπορικών συναλλαγών (Παραγγελίες, Τιμολογήσεις, Διακινήσεις εμπορευμάτων).
- Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και συνέπεια
- Επικοινωνιακή ευχέρεια με πελάτες
- Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων
- Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
Παροχές :
- Πλήρης απασχόληση
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, ανάλογο των προσόντων και της εμπειρίας.
- Ευχάριστο και άνετο εργασιακό περιβάλλον